REGULAMIN IX COOKING CLASH
- UCZESTNICTWO
- W kulinarnym starciu biorą udział 3 drużyny w skład których wejść może od 3 do 5 zawodników. Ilość pomocników, krewnych, znajomych, podpowiadaczy i dawaczy dobrych rad, masażystów, trenerów i innych postaci różnego autoramentu – dowolna (o ile nie są to profesjonaliści).
- W skład drużyn mogą wchodzić wyłącznie kucharze amatorzy! W skład drużyn nie mogą wchodzić osoby, które zawodowo zajmują się lub zajmowały się gastronomią.
- Każda drużyna, która chce wziąć udział w CC musi wypełnić formularz zgłoszeniowy: http://cookingclash.pl/zgloszenia/z informacją, dlaczego to właśnie ona powinna wziąć udział w CC.
- Zgodnie z ośmiokrotnie uświęconą tradycją w IX Cooking Clash wezmą udział dumni zwycięzcy poprzedniego VIII-go starcia czyli Związek Kucharzy Amatorów ,
- Z pośród zgłoszeń Strasznie Ważna Komisja ( w skrócie SWK), złożona z Bananów oraz przedstawicieli pozostałych partnerów, wybierze drużyny, które wezmą udział w Clashu.
- Termin przysyłania zgłoszeń mija 28 sierpnia o godzinie 24:00.
- Wybór drużyn nastąpi do 29 sierpnia do godziny 24:00 i zostanie podany do publicznej wiadomości.
- IX Cooking Clash odbędzie sie w Parku Szczęśliwickim w niedzielę 11 września 2016.
- SPRZĘT I PRZEBIEG ZAWODÓW
- Organizatorzy zapewniają drużynom namioty, zaplecze techniczne, produkty spożywcze.
- Drużyny po rekrutacji otrzymają listę dostępnego sprzętu i kategorii produktów spożywczych.
- Każda drużyna może złożyć dodatkowe zamówienia na niestandardowy sprzęt kuchenny i produkty spożywcze. Organizatorzy zapewnią go w miarę swoich możliwości.
- Pełne zamówienie produktowe i sprzętowe super organizator musi otrzymać nie później niż 4 września o 20:00.
- Zawodnicy przesyłają swoje pomysły bezpośrednio do organizatorów na info@cookingclash.pl
- TEMATYKA
- Tematem IX CC jest: STREET FOOD vol.2.
- Uczestnicy mają za zadanie odwzorować stoisko street foodowe z dowolnego regionu świata wyłączając food truck’i, bo nie mamy truck’a. (chyba że se zorganizujecie – to wtedy wolno. Żart)
- Drużyny muszą stawić się w miejscu Park Szczęśliwicki do godziny 10:00. Wydawanie przygotowanych porcji rozpocznie się o godzinie 15:00. i wydają je do godziny 18:00.
- Każda z drużyn musi przyrządzić i wydać minimum 300 porcji degustacyjnych przygotowanych dań. Muszą być to przynajmniej dwie potrawy, w tym jedna wegetariańska.
- GŁOSOWANIE
- Zwycięzcy Cooking Clash wybierani są poprzez głosowanie gości, za pomocą specjalnie oznakowanego widelczyka, który będzie można otrzymać na terenie imprezy w wyznaczonym punkcie.
- Głosowanie polega na wrzuceniu widelczyka do urny przypisanej drużynie.
- Największa ilość widelczyków w urnie zadecyduje o zwycięstwie
- Goście CC w pierwszej kolejności otrzymują specjalny widelczyk do głosowania dostępny przy stoiskach CC oraz specjalny stempel na wierzchu lewej dłoni.
- Jeżeli gość nie posiada lewej dłoni wtedy stempel otrzymuje na prawej.
- Jeden gość otrzyma tylko jeden widelczyk, którym zagłosuje na wybraną przez siebie drużynę.
- Po okazaniu stempla CC, Goście otrzymują od drużyn porcje degustacyjne przygotowanych potraw oraz stempel z nazwą drużyny na wierzch lewej dłoń. (jw.)
- W trakcie trwania CC zostanie przyznane wyróżnienie Jury profesjonalnego, w skład którego wchodzą osoby zawodowo związane z gastronomią lub kulinariami, nie związanych z uczestnikami CC.
- Jury wyłania zwycięzcę w trakcie tajnej narady, na podstawie mętnych i niesprecyzowanych kryteriów.
- Werdykt jury jest ostateczny i nie podlega pyskówce ani odwołaniu
- Finał CC i ogłoszenie wyników głosowania nastąpi o 19:00.
- POZOSTAŁE STRASZNIE WAŻNE RZECZY
- Najważniejsza zasada: Nie gramy o złote kalesony!
- Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili w dowolnym zakresie, a uczestnicy muszą być czujni jak ważka.
- Po zakończonym Clash’u każda z drużyn zobowiązana jest do przekazania organizatorom receptur i opisu przygotowanych potraw.
- Organizator trzyma za Was kciuki. U rąk i nóg.